Je to jasný den. Sedím za svým počítačem, v hlavě stovky otázek nad tím, kdy máme na našem portále AkčníSlevy.cz největší poptávku po produktech od Decathlonu. Je mi jasné, že nejlepší odpovědi na tyto otázky nám přinesou data. Pojďme se do nich společně ponořit.
Představa, že by míň než jeden den za rokem měl být rozhodující pro poptávku po sportovním zboží na našem webu, je sice lákavá, ale neúprosná realita ukazuje, že si musíme o zákazníky umět zabojujovat. Spolu s Decathlonem jsme na tom připraveni.
Podívejme se nejprve na celkový obrázek. Máme teďlokální období, kdy jsou naše produkty od Decathlonu na vrcholu poptávky. Kdy je to? Na jaře? V létě? Nebo snad na podzim či v zimě? Pravdou je, že každé roční období skýtá své příležitosti.
Na jaře, v době, kdy se probouzí příroda a naše touha po pohybu, je poptávka po outdoorovém vybavení a cyklistických potřebách jednoduše obrovská. Zákazníci hledají výhodné nabídky na stanování, turistiku nebo naše oblíbené jarní kolekce funkčního oblečení. Pár týdnů později, když už je léto v plném proudu, máme plné ruce práce s prodáváním plaveckých potřeb, stolních her a letních oblečení.
Podzim je pak pro nás velkou výzvou. Představte si, že začíná sezóna běžeckých bund a sportovních bot. Je tu také skok v poptávce po fitness vybavení a hracích potřebách pro stolní tenis.
A co teprve zima, to je výzva sama o sobě. Prodáváme lyže, snowboardy, brusle a vše pro zimní radovánky.
Ale aby bylo jasno, naše nabídka Decathlonu na AkčníSlevy.cz není jen o ročních obdobích. Každý den se snažíme naplňovat očekávání našich zákazníků, přinášet jim akční ceny a maximální hodnotu.
Konečně tu máme i speciální události jako Black Friday nebo Vánoce, kdy je náš web doslova zaplaven poptávkou. Na tyto dny se připravujeme s obzvláštní péčí, abychom nabídli nejen skvělé ceny, ale také produkty, které naši zákazníci opravdu chtějí.
Cítím, že vyzkoušet náš portál AkčníSlevy.cz a procházet naší nabídku Decathlonu je ten nejlepší způsob, jak pochopit naši práci, naše úsilí a naše nadšení pro to, co děláme. Myslím, že teď je ta pravá chvíle k tomu, abyste si udělali svůj vlastní obrázek.
Protože na konci dne je to jednoduché: děláme to pro vás, naše zákazníky. Protože vy jste ti, kteří dělají naši práci smysluplnou.