Hlavní otázka, která nám všem běží hlavou, je: kdy je ten správný čas navštívit Lidl, aby bylo možné zahrnout co nejvíce akčních nabídek do našeho nákupního vozu. Dobrá zpráva? Mám pro vás odpovědi.
Lidl je všeobecně znám pro své fantastické speciální nabídky a jedinečné produkty. A my, jako chytří zákazníci, víme, že chceme získat ty nejlepší nabídky za nejnižší možné ceny. Takže kdy je ta nejlepší doba pro nákup?
Pojďme se tedy ponořit do toho zvláštního světa, kterým jsou akční nabídky v Lidlu.
První věc, na kterou musíme zaměřit naši pozornost, jsou akční letáky. Lidlu se nám totiž snaží předat, že úterý a čtvrtek jsou dny, ve kterých se vyplatí nakupovat. Proč tomu tak je? No samozřejmě, protože v tyto dny vystavují nové akční zboží. Již tedy víme, kdy nakupovat, ale ještě stále nevíme v kolik.
Jste ránoční ptáčata? Pak máte štěstí. Nejen, že ráno je méně lidí, ale také se vám může podařit získat čerstvě naskladněné zboží. Avšak pokud jste spíše typy pro večerní nákup, neměli byste zoufat. V Lidlu totiž občas doplňují některé produkty i během dne.
Dalším faktorem, který bychom měli vzít v úvahu, je frekvence návštěv. Není tajemstvím, že pokud chceme chytit ty nejlepší akční nabídky, musíme v tom být pravidelní. Je tedy vhodné navštívit Lidl minimálně dvakrát týdně.
A co takhle výprodeje? Kdy se v Lidlu konají a jak je můžeme co nejlépe využít? Obecně platí v Lidlu pravidlo, že výprodeje se konají na konci sezóny. Například po Vánocích, Velikonocích nebo na konci prázdnin můžeme očekávat velké slevy na sezónní zboží.
Jednoduché, že ano? Teď už víme, kdy se vydat do Lidlu pro ty nejlepší akční nabídky. Jde o kombinaci správného dnů v týdnu, správného času a naší vlastní pravidelnosti. Tedy nezapomeňte: úterý a čtvrtek, ráno nebo večer, pravidelně a po velkých svátcích a sezónách.
Takže se připravte, naše milé nákupní vozíky budou plné těch nejlepších nabídek a na naše peněženky zůstane více peněz.
A nezapomeňte, chytrý zákazník je ten, který nakupuje ve správný čas. Chyťme tedy ty nejlepší akční nabídky v Lidlu.