Jednoho následného dne, jak se svižně procházím oblečený v křísťálově čistém obleku přes parkoviště supermarketu Lidl, zavítá mi do mysli poněkud zajímavá otázka. Kdy je ten nejlepší čas pro to, abych jednotlivě a strategicky využil své možnosti využití akčních nabídek těchto obchodů? A protože mi je jasné, jak odpověď na tuto otázku může pomoci nám všem ušetřit pár korun, rozhodl jsem se pustit se do intenzivního bádání.
Lidl je známý díky svým akčním nabídkám. Každou středu a sobotu se objeví něco nového, něco, co by mohlo obohatit náš příběh o úspěšném úsporu. Avšak objevuje se zde jeden problém, který není vidět na první pohled: Většina těchto akcí je dostupná pouze v omezeném množství. Dopředu nám tedy nezbývá nic jiného, než být ve správný čas na správném místě.
Povídal jsem si se zaměstnanci Lidlu, lidmi, kteří zažívají tyto akční nabídky na vlastní kůži. Stojí v první linii našeho úspěšného úsporu. Sdělili mi, že je nejlepší být připravený již v 8 hodin ráno. To je čas, kdy se otevírají dveře supermarketu a my, lovci slev, máme možnost vybrat to nejlepší z aktuální nabídky.
Zde se nám ovšem dostává do cesty další háček. Zásoby jsou omezené. A tak se může stát, že když přijdeme až ve 12 hodin, naše oblíbená akční nabídka již nebude k dispozici. Hlavní zásada tedy zní: Čím dřív, tím lépe.
Dalším poznatkem mých výzkumů je fakt, že některé akční nabídky jsou dostupné pouze v určité dny. Lidl vydává akční leták, který obsahuje nabídky platné od pondělí do neděle a další, který platí od čtvrtka do neděle. Tato strategie umožňuje obchodu udržet si naši pozornost po celý týden.
Doprovázet mně v mém úsilí bude tento malý trik, který jsem objevil. Pokud máme o akční nabídku zájem, ale nejsme schopni se dostavit do obchodu v pravý čas, můžeme si v nabídce vyhlédnout produkt, a pokud je k dispozici, objednat ho online. Ať už jde o něco z oblečení, nebo nějakou domácí potřebu, naše přání se může splnit díky internetovému obchodnímu portálu Lidlu.
Hodiny odbíjejí 8:00, jsem připravený. S úsměvem na rtech a s pevnou vírou v úspěch vstupuji do supermarketu Lidl. Protože teď vím, kdy je ten nejlepší čas pro to, abych využil své možnosti využití akčních nabídek. A vy také. Tak pěkně z křesla a hurá na lov slev!