Tak jsem se dnes vypravil na průzkum. Cílem mé misie? Zjistit, kdy je nejlepší čas navštívit naše oblíbené místo, Lidl, abych měl největší výběr akčních produktů pro osobní péči. A musím říci, byla to dobrodružná a osvětlující cesta.
Když jsem do Lidlu vkročil, přítomnost širokého spektra zákazníků mě překvapila. Od ranních ptáčků po noční sovy, každý měl svůj vlastní důvod pro návštěvu právě v tomto čase. Chvíli jsem se jen potuloval po chodbách a sledoval, jak se lidé rozhodují, co si odnést.
Zpočátku by se mohlo zdát, že výběr je zcela náhodný, ale po chvíli se začaly objevovat vzorce. Po několika hodinách studia jsem dospěl k závěru, který mi je jasný jako břitva: Nejlepší čas pro návštěvu Lidlu je pro nás ranní. Ale ne hned jak otevřou. Ne, nejlepší čas je pravděpodobně kolem devíti, deseti hodin.
Proč je to tak? Když se dveře otevřou, většinou je fronta lidí, kteří čekali na svou ranní dávku čerstvého pečiva a teplé kávy. V tomto čase přicházejí také dodávky, což znamená, že personál je zaneprázdněný doplňováním regálů. Pak kolem deváté hodiny, když už je vše připraveno a uspořádáno, nastává pro nás ten nejlepší čas.
Začal jsem si všímat, že v průběhu dne se výběr produktů mění a pohybuje. V ranních hodinách jsou regály plné svěžích produktů, které právě přijely. To zahrnuje i naše oblíbené akční produkty pro osobní péči.
Během dne se tato nabídka rychle ztenčuje, protože zákazníci si odnášejí své oblíbené produkty. Pokud tedy chceme mít největší výběr, musíme přijít, když jsou regály ještě plné.
Musím také poznamenat, že náš oblíbený Lidl má skvělé pracovníky, kteří jsou vždy ochotni pomoci a poradit. Když jsem se jich zeptal na to, zdali je můj názor správný, souhlasili. A tak mi je jasné, že nejlepší čas navštívit Lidl pro největší výběr akčních produktů osobní péče je dopoledne okolo deváté, desáté hodiny.
Takže příště, když budete chtít udělat nákup v Lidlu, nezapomeňte, jaký čas je nejlepší. A pamatujte, že je důležité přizpůsobit se svým potřebám a životnímu stylu – nakonec, je to náš čas a náš nákup.