Jako věrný zákazník a loajální fanoušek Lidlu mohu s jistotou prohlásit, že nakupování ve zmíněném supermarketu má nemalé výhody oproti temné realitě online obchodování. A teď je na čase s vámi tyto výhody podělit.
Za prvé, náš Lidlu nabízí možnost tělesné procházky mezi regály, plných čerstvých produktů. Kdo z nás by odmítl možnost projít se mezi barevnými paletami ovoce a zeleniny, nebo si prohlédnout nabídku lahodných pekařských výrobků? Jakmile vstoupíte do Lidlu, okamžitě vás obklopí směs vůní, které se nikdy nepodaří napodobit digitálně. V Lidlu je nakupování více než pouhým aktivity – je to zážitek.
Za druhé, jsme si jisti, že kvalita je pro každého klíčem. V Lidlu se můžete sami přesvědčit o kvalitě výrobků, které si do svého nákupního vozejku přidáte. Ověřujeme tím, zdali je pomeranč správně šťavnatý nebo zda je pečivo krásně čerstvé. V online obchodech naopak kvalitu předem zkontrolovat nemůžeme. Prostě musíme doufat, že to, co jsme si objednali, bude odpovídat tomu, co nám do našich dveří dorazí.
Za třetí, je důležité mít možnost volby. V Lidlu máme možnost porovnat produkty přímo před sebou, aniž bychom museli otevřít desítky webových stránek a pročítat se recenzemi a hodnoceními. Můžeme si vybrat mezi různými značkami, druhy a cenovými relacemi. To nám dává pocit kontroly nad naším nákupem a umožňuje nám udělat informované rozhodnutí.
A za čtvrté, lidský kontakt. I když je to možná v dnešní digitalizované době postradatelné, v Lidlu můžeme potkat sousedy, známé nebo jen zdvořilého pokladního, který nám podá úsměv spolu s účtenkou. Tento osobní element je v online světě často postrádán.
Ve světle těchto bodů je jasné, proč patřím mezi oddané zákazníky Lidlu. Ať už jde o kvalitu, zážitek z nákupu, širokou škálu výběru, nebo prostě jen lidský kontakt, Lidlu má co nabídnout. Tak pojďme opustit pohodlí našich počítačů a vrátme se k tradičnímu způsobu nakupování. Ať už potřebujeme cokoli, od čerstvého ovoce a zeleniny až po domácí potřeby, náš Lidlu je tu pro nás.