Jaké jsou podmínky vrácení zboží nebo zrušení služby na AkčníSlevy.cz?

Dnes se podíváme do nitra světa online nákupů. Pozorně sledujeme jednu ze základních otázek, kterou si zákazníci kladi jak na AkčníSlevy.cz, tak na všech ostatních obchodních platformách – jaké jsou podmínky vrácení zboží nebo zrušení služby?

V první řadě chci klarovat situaci ohledně zákonných práv, kterými disponujeme. Jasně to vidím, v sekci obchodních podmínek AkčníSlevy.cz je uvedeno, že zákazník má právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dnů. Ano, přátelé, čtete správně. Dva týdny máme na to, abychom se rozhodli, zda je produkt nebo služba skutečně tím, co jsme očekávali.

Co však když jste si zakoupili službu a ta byla již realizována? Například jste si zakoupili vstupenku na koncert, který se konal minulý týden. V tomto případě mi je jasné, jak společnost postupuje. Jednoduše se nevztahuje možnost odstoupení od smlouvy ve lhůtě 14 dnů na služby, pokud byly splněny se souhlasem zákazníka před uplynutím odstoupcí lhůty.

Po velmi důkladném zkoumání jsem zjistil, že vrácení peněz závisí také na formě platby, kterou jsme při nákupu použili. Když jsme zaplatili převodem na účet nebo dobírkou, peníze nám budou vráceny na bankovní účet. Pokud jsme zaplatili kartou, peníze nám budou vráceny zpět na kartu.

Zajímavým postřehem, který mne opravdu zaujal, je, že pokud byla použita na kupón sleva z věrnostního programu nebo byl uplatněn nějaký jiný druh slevy, tyto slevy nám nebudou vráceny.

Nyní, jak vrátit zboží? Podle mých informací musí být zboží vráceno v původním stavu, bez známek užití a v originálním obalu. Pokud je zboží poškozeno nebo opotřebováno, společnost má v tomto případě právo na náhradu škody.

I když už známe podmínky vrácení zboží nebo zrušení služby AkčníSlevy.cz, nesmíme zapomenout, že společnost může mít také další specifické podmínky. Proto doporučuji přečíst si vždy obchodní podmínky daného prodejce.

Mou tečkou na konci tohoto článku je připomenout, že náš zákaznický zážitek je nejdůležitější. Ať už je naše zkušenost dobrá nebo špatná, máme moc ovlivnit, jak se s námi budou obchodníci zacházet. Nakupujeme s rozumem a s respektem k našim právům.

×

    Sdílení