Jaké jsou možnosti reklamace zboží zakoupeného v Konzumu MEGA?

Zážitky kolem nákupu mohou být vzrušující, někdy však nevypadají zboží tak, jak jsme původně očekávali. V Konzumu MEGA chápeme, že ne všechny nákupy jasně odpovídají vašim očekáváním. Proto jsme se zavázali dát vám možnost vrátit nebo vyměnit zakoupené zboží.

V našem obchodním domě máme přednost kladenou na zákaznickou spokojenost, a to zahrnuje poskytnutí robustní a férové politiky reklamací. Díky naší politice reklamací může být problém s poškozenými, vadnými nebo nevyhovujícími produkty snadno vyřešen.

Pokud máte trhlinu na své nové váze nebo pokud vám dorazila chybná kuchyňská robotka, nemusíte se obávat. Naše politika reklamace je navržena tak, aby vás těchto starostí zbavila. Ať už potřebujete výměnu nebo vrácení peněz, Konzum MEGA má pro vás několik možností, jak toho dosáhnout.

Nejprve je důležité si uvědomit, že reklamace musí být podána do 24 měsíců od nákupu. Pokud jste u nás zakoupili zboží, které je nyní vadné nebo poškozené, máte právo na bezplatnou opravu, výměnu, slevu nebo vrácení peněz.

Pokud jde o výměnu zboží, naše týmy jsou připraveny zajistit, aby byla provedena tak hladce, jak jen je to možné. Stačí přinést zboží zpět do jedné z našich prodejen s originálním účtem a vaším průkazem totožnosti.

V případě, že preferujete vrácení peněz, můžete nám zboží vrátit a my vám peníze vrátíme na váš účet nebo v hotovosti, dle vašeho výběru. Toto však platí, pokud je zboží v původním stavu a nemá žádné známky používání.

Je důležité poznamenat, že existují určité situace, kdy reklamace nebude akceptována. Reklamace nebude přijata, pokud: zboží bylo poškozeno zanedbáním zákazníka, zboží bylo používáno nesprávně nebo proti pokynům výrobce, zboží bylo poškozeno vnějšími vlivy, jako jsou počasí nebo nesprávné skladování.

Ať už jde o dárek, který nedopadl tak, jak jste očekával, nebo o spotřebič, který nefunguje správně, v Konzumu MEGA vítáme možnost, jak vám pomoci při řešení vašeho problému.

Našim zákazníkům nabízíme širokou škálu možností pro řešení těchto problémů. Z výše uvedených důvodů se můžete spolehnout na Konzum MEGA, ať už potřebujete výměnu nebo vrácení peněz.

Máme pevnou víru v kvalitu a hodnotu našeho zboží, ale také usilujeme o to, aby byla vaše zkušenost s námi co nejpříjemnější. Proto je naše politika reklamace navržena tak, aby byla pro vás co nejsnažší a nejpohodlnější. V Konzumu MEGA se vážíme všech zákazníků a chtějíme, aby se cítili pohodlně a bez starostí při nakupování u nás.

Zavádíme standardy pro poskytování vysoké úrovně péče o zákazníka v případě reklamací a stojíme za kvalitou našich produktů. Konzum MEGA je místo, kde můžete se důvěrou nakupovat a zároveň se spolehnout na to, že budeme stát při vás, pokud něco nepůjde podle plánu. Vaše spokojenost je pro nás nejdůležitější a naším cílem je, abyste se v našich obchodech cítili jako doma.

×

    Sdílení