Co dělat, pokud se mi nelíbí ubytování na destinaci z Travel Free – AkčníSlevy.cz?

Stalo se vám někdy, že jste plánovali dlouho očekávanou dovolenou, pečlivě jste vybírali ubytování, které na fotografiích vypadalo jako ráj na Zemi, ale když jste dorazili na místo, zjistili jste, že realita je poněkud jiná? Myslím si, že pro mnohé z nás je tento scenář povědomý. Ale co s tím dělat? Jak se zachovat, když vás ubytování z nabídky Travel Free – AkčníSlevy.cz zklame?

Prvně, důležitou roli hraje mé rychlé jednání. Je třeba okamžitě kontaktovat travel agenta. Náš cestovní agent je náš nejbližší spojenec v těchto situacích a já tomu věřím. Každý problém se dá vyřešit, pokud se o to snažíte.

Náš druhý krok? Požadujeme řešení. Mám jasné jak se to dělá. Oblíbeným řešením je požadavek na změnu ubytování. Musíme uvést konkrétní důvody, proč náš původní výběr neodpovídá našim očekáváním. Není nám libo velikost pokoje? Je tam špinavé? Nebo nám něco chybí, co bylo v popisu ubytování?

Pokud změna ubytování není možná nebo se nám nové ubytování nelíbí, měli bychom požadovat finanční kompenzaci. Zdá se mi logické, že pokud nám není poskytnuto to, za co jsme platili, měli bychom dostat alespoň část našich peněz zpět. A nebojte se trvat na svém. To je náš právo jako zákazníků.

Dalším krokem může být stížnost na regulátorní orgán. I když si myslím, že to může být trochu drastické, někdy může být nutné podniknout tyto kroky – obzvláště pokud se cítíme, že nás cestovní agentura nebere vážně.

Jistě, situace jako je tato může naše dovolené zkazit. Ale já jsem přesvědčen, že klíčem je zůstat klidný a jednat rychle a rozhodně. Často je problém možné vyřešit hned na místě a pak si užit zbytek dovolené, jak bylo původně plánováno.

Ubytování je důležitou součástí naší dovolené a měli bychom dostat to, co nám bylo slíbeno. Pokud se nám to nelíbí, máme různé možnosti, jak tento problém řešit. A i když je to nepříjemné, věřte mi, že nás to posílí. Příště budeme při výběru ubytování opatrnější a budeme více pozorní k detailům. Protože víme, že dokážeme řešit problémy a stát si za svými právy jako zákazníci. A to je vlastně celkem skvělý pocit, nemyslíte?

×

    Sdílení