Co dělat, pokud nejsem spokojený se zakoupeným produktem na M.A.T. – AkčníSlevy.cz?

Prázdná bříška tašky už nejsou. Zaplaveni jsme akčními letáky, slevovými portály a čalouny přehledů všeho, co by mělo naši spotřebitelskou pozornost zaujmout. Značky se nám snaží prodat své produkty různými způsoby a my, jako zákazníci, toužíme po kvalitním zboží za rozumné peníze. No a co když? Co když náš aktuální nákup z M.A.T.- AkčníSlevy.cz nebyla dobrá volba? Co když náš pocit spokojenosti zvolna mizí jako slza v dešti, když uvědomíme, že tohle rozhodně nebyl ten pravý obchod?

Je mi jasné, jak se můžeme cítit. Je to pocit zklamání, frustrace. Ale co s tím? Dovolte mi ukázat vám cestu, jak se dostat z tohoto nepříjemného stavu.

V první řadě platí klid, pánové a dámy. Emoce na stranu. Potřebujeme jasno v hlavě. A to dosáhneme jedině tak, že si položíme otázku: Proč nejsem s radostí z tohoto produktu? Chybička se vždy může vloudit. Výrobce mohl udělat chybu, dodavatel mohl pochybit. Anebo jsme pochybili my sami a naše očekávání byla nerealistická.

Jakmile máme jasnou odpověď, je čas jednat. Kontaktujme zákaznickou podporu. Ano, přátele, tu, kterou také najdete na stránkách M.A.T.- AkčníSlevy.cz. Mějme na paměti, že jejich úkolem je nám pomoci, je to náš spojenec v tomto procesu. Sdělíme jim svůj problém, co nás trápí, proč nejsme spokojeni a co bychom očekávali za řešení. Ale vzpomeňme si, že tohle je komunikace, a jakákoliv komunikace by měla být zdvořilá a korektní.

V jejich rukou je teď vyřešení našeho problému. Zákonná práva, jako je právo na odstoupení od smlouvy do 14 dnů, nebo záruka na funkčnost zboží, jsou na naší straně. Naše stížnost by měla být brána vážně a respektována. Pokud se tak nestane, máme dostatek možností jak se bránit. Kontaktem spotřebitelských organizací, nebo stížností na Českou obchodní inspekci můžeme docílit svého práva.

Co když se nám však náš problém nepodaří vyřešit napoprvé? Nezoufejme! V naší spotřebitelské společnosti máme mnoho možností a nástrojů jak dosáhnout spravedlnosti. Naše nespokojenost je signálem pro zlepšení, je to naše právo jako zákazníka a máme právo být slyšeni.

Stavme na komunikaci, na sdílení našeho problému s těmi, kteří nám mohou pomoci. Pamatujme, že jsme zákazníci a naše spokojenost je cílem každého podnikání.

Ať už jste koupili cokoliv na M.A.T.- AkčníSlevy.cz a nejste spokojeni, nezůstávejte s tím sami. Udělejte první krok k řešení vaší situace a buďte jistí, že máte nástroje a právo na svoji straně, abyste došli k řešení. Je mi jasné, jak to funguje a také vím, že i vy to zvládnete!

×

    Sdílení