Jak se vypořádat se záměnou objednaných zboží? Už tu byla, není to poprvé a určitě to také nebude naposledy. Myslím si, že každý z nás se už s tímto problémem setkal. Ano, řeč je o chybě v dodání, když mi dorazí jiný produkt, než jsem objednal. Konkrétně tentokrát se opíši o objednávku z Expert Elektro na portále AkčníSlevy.cz.
První pocit? Zmatek, obavy, možná zklamání. Ale dneska tu jsem já, aby jsem řekl: Tak náš dech v klidu a hlavu vzhůru! Právě pro nás je tu totiž několik kroků, jak situaci efektivně a bez stresu vyřešit.
Začneme u základů. Jakmile balíček dorazí a zjistím, že obsahuje něco jiného, než jsem si představoval, je mým prvním krokem neprodleně kontaktovat zákaznickou podporu Expert Elektro. Tady je důležité nezapomenout uvést veškeré důležité informace o objednávce – číslo, datum a popis toho, co jsme původně chtěli dostat, a to, co jsme skutečně obdrželi.
Naše komunikace se zákaznickou podporou by měla být vždy stručná a k věci. Nestačí jen napsat: Hej, poslali jste mi špatný produkt. Je nutné uvést všechny detaily, abychom urychlili vyřízení celého procesu.
Dalším krokem je vrácení špatně dodaného produktu. A tady je třeba dbát na to, aby byl zboží vráceno v původním balení a bez známek použití. Dodržujeme pravidla hry, abychom byli féroví i k ostatním zákazníkům.
Samozřejmě, nezapomeňme požádat o potvrzení o vrácení zboží. Tento dokument nám může ušetřit spoustu problémů v případě, že by došlo k nějaké záměně nebo nedorozumění.
No a nakonec, jakmile bude zboží opět v rukou Expert Elektro, začne proces nahrazení špatně doručeného produktu tím správným. A pak už jen stačí čekat na doručení správného výrobku.
Zjistil jsem, že chyby se stávají. Ale také jsem zjistil, že je možné je napravit s pomocí správných postupů a správných lidí. Pokud mi tedy příště dorazí jiný produkt, než jsem objednal, již vím, jak na to. Řešení existuje a je celkem jednoduché. Takže hlavu vzhůru a bez strachu do řešení situace!