Ve chvíli, kdy jsem objevil ten ležící balíček na svém doupěti, bylo mi zcela jasné, že tento den bude jiný. S nadšením jsem se vrhl na rozbalení své nové kávovar, který jsem si právě objednal z AkčníSlevy.cz. Otevírám krabici a místo mého vzrušení se vynořuje jen zklamání – v rukou držím žehličku. Ano, to je tady stále častější případ, kdy nám dorazí z e-shopu jiný produkt než ten, který jsme si objednali.
Nyní si asi říkáte: Co s tím, jak to napravit? Jak tuto nepříjemnou situaci řešit? Tak přátelé, jsem tu, abych vám mohl poskytnout návod, jak postupovat, pokud se ocitnete v této nelehké situaci.
Jako první, co bychom měli udělat, je nepropadat panice. Ano, je to nepříjemné, ale vše má své řešení. Vezměte do rukou žehličku, změřte si ji očima a položte ji zpět do krabice. Nyní je čas přejít k dalšímu kroku.
Druhou fází je kontaktovat zákaznickou podporu AkčníSlevy.cz. Náš oblíbený e-shop má na svých stránkách speciální formulář pro reklamace a vrácení zboží. Takže, vezměte si po ruce všechny potřebné informace – číslo objednávky, popis objednaného zboží a tedy i popis dodaného zboží a vyplňte tento formulář.
Tím nekončí náš boj. Jakmile se ozve zákaznická podpora a potvrdí naší žádost o vrácení zboží, je na čase vrátit produkt zpět. Ano, možná se to zdá jako další nepříjemnost, ale použijeme tu krabici, kterou jsme si uschovali při prvním kroku, zabalíme žehličku a odešleme ji zpět.
Následuje čekání. Náš drahý e-shop si nyní vyřizuje naši žálost a my musíme být trpěliví. Ale nezoufejte, věřte mi, že čekání stojí za to. Možná si v této fázi vezmu do rukou šálek čaje a užívám si odpočinku.
Až nakonec přijde den, kdy opět spatřím kurýra s balíčkem u svého doupěti. Otevírám ho a tentokrát držím v rukou skutečně svůj kávovar. Náš boj skončil úspěchem. Čekání se vyplatilo.
Takže, pokud se příště ocitnete v podobné situaci – když objednáte kávovar a dostanete žehličku, nezoufejte. Vždy existuje cesta, jak to napravit. Sledujte mé kroky a budete mít svůj správný produkt v ruce dříve, než si uvědomíte.