Ahoj, přátelé a dlouhodobí návštěvníci našeho portálu AkčníSlevy.cz. Vítejte v dalším z našich informačně zabarvených článků! Dnes se společně potopíme do problematiky objednávek v našem oblíbeném e-shopu PharmaPoint. Jsem si jistý, že každý z nás prošel situací, kdy objednání zboží nešlo tak hladce, jak bychom si představovali. Proto jsem se rozhodl vám své zkušenosti a tipy předložit na stříbrném podnosu, protože já sám jsem prošel tímto problémem.
První věc, kterou byste měli udělat, je ověřit stav vaší objednávky. Ano, věřte tomu, někdy se stává, že objednávka nebyla úspěšně dokončena, což může být důvod, proč se zdá, že máte problém. Všechny objednávky můžete snadno najít přes náš uživatele přátelský systém po přihlášení do vašeho účtu. Nespěchejte, zkuste to znovu a zkontrolujte, zda je vše v pořádku.
Pokud však máte s objednávkou stále problémy, je čas nahodit rukavice a přejít k řešení. Začněte tím, že se obrátíte na náš zákaznický servis, který je připravený poskytnout vám pomocnou ruku v těchto obtížných chvílích. Prostřednictvím e-mailu, telefonu, nebo našeho kontaktního formuláře na webu se můžete spojit s námi a popsat váš problém. Věřte mi, že naše tým je tady jen pro vás!
Nedostali jste odpověď? Nezoufejte! Mohu vám říci, že naše služba zákazníkům je velmi zaneprázdněna, ale dělá vše pro to, aby každý dotaz byl zodpovězen co nejdříve. Trpělivost je klíčem. Pomoc je na cestě.
Pokud stále nemáte štěstí, je možné vzít věc do svých rukou a předložit reklamaci. Je to poslední možnost, ale účinná. Můžete to udělat přímo na našem portále pod záložkou Reklamace. Jakmile vaše reklamace dorazí k nám, bude pečlivě posouzena a vyřešena co nejdříve.
Nevěšte hlavu, pokud jste se dostali až sem, protože to znamená, že jste udělali vše pro to, aby byl váš problém vyřešen. Zdá se to složité? Je mi jasné, proč by se mohlo zdát, že to tak je. Ale pamatujte na jednu věc, kterou jsem se naučil – každý problém má řešení. A my v PharmaPoint jsme tady, abychom vám pomohli najít to vaše.