Co dělat, pokud jsem s nákupem v XXXLutz nespokojený?

Jak to uděláme, když nás přepadne nespokojenost s nákupem v XXXLutz? Co když jsme si najednou uvědomili, že ten luxusní gauč, který se zdál být tak skvělým nápadem v prodejně, je ve skutečnosti příliš velký pro náš obývací pokoj? Možná jsme si všimli, že ta křesla, která jsme dostali, mají škrábance, které jsme předtím nepostřehli. Nebo možná, a to je to nejobtížnější, jsme zjistili, že ten styl, který se nám zdálo tak funkční a trendy, prostě není pro nás. Ale nenechte se odradit, jsme na správné cestě k řešení. Je mi jasné jak postupovat.

V první řadě, pokud jsme nešťastní s něčím, co jsme si koupili, máme právo vrátit to zboží. Pokud je pro náš vkus příliš velké, nebo se nám prostě nelíbí, můžeme se ho vrátit do 14 dnů od data nákupu. To platí i pro nábytek.

Nabízí se otázka: Co když je něco špatně s výrobkem? No, pak bychom měli uplatnit reklamaci. Záruka na nábytek v XXXLutz je obvykle 2 roky, což je standardní doba, kterou máme na to, abychom mohli uplatnit jakékoliv nedostatky.

Pochopím, pokud jste nyní trochu zmatení. Jak se vůbec uplatňuje reklamace? Je to jednoduchý postup. Prvním krokem je kontaktovat služby zákazníkům XXXLutz, které jsou k dispozici telefonicky i on-line. Musíme jim sdělit číslo objednávky a popsat problém. Naše zkušenost nám radí, aby byla tato stížnost podrobná a precizní.

Pokud je náš nábytek poškozený, můžeme poslat fotografie, které dokumentují problém. To pomůže při řešení naší stížnosti a urychlí proces. Ale nebojte se, XXXLutz má dobrou reputaci v rychlém a efektivním řešení těchto problémů.

Dalším krokem je vrátit zboží do prodejny. Tam ho budou chtít zkontrolovat a pokud je naše reklamace oprávněná, dostaneme nový výrobek nebo náhradu. Pokud ale nemůžeme zboží vrátit, protože je příliš velké nebo těžké, může nám XXXLutz nabídnout možnost vrácení na místě.

Zkusme se také podívat na jinou situaci. Co když je všechno v pořádku, ale najednou si uvědomíme, že ten gauč prostě není pro náš obývací pokoj? No, v takovém případě máme právo to zboží vrátit do 14 dnů. Stačí zavolat do prodejny, říct jim, co se stalo a oni nás provedou celým procesem odstoupení od smlouvy.

Rozhodli jsme se vrátit zboží? Ok, nemáme problém. Stačí ho zabalit do originálního obalu a přinést ho zpět do prodejny. Můžeme také požádat o vyzvednutí přímo u nás doma, pokud je přeprava pro nás obtížná.

To platí pro nákupy v kamenné prodejně. Ale co nakupování on-line? Ano, i zde máme právo na odstoupení od kupní smlouvy ve lhůtě 14 dnů bez udání důvodu. Musíme jen vyplnit formulář pro odstoupení od smlouvy, který je dostupný na webové stránce XXXLutz a poslat ho spolu se zbožím zpět.

Tak chápeme, jak jednoduché to všechno je? S nákupem v XXXLutz se nemusíme bát chyb. Bez ohledu na to, co se stane, máme možnosti jak řešit. Ať už je naše potíž velká nebo malá, XXXLutz je tu pro nás. Proto si můžeme být jisti, že náš nákup bude vždy bezpečný a spokojený. A to je něco, co si zasloužíme!

×

    Sdílení