Co dělat, pokud je nábytek Black Red White z AkčníSlevy.cz poškozený při doručení?

V obchodě AkčníSlevy.cz jsem si nedávno objednal nábytek Black Red White. Co pro nás mohlo být normální denní rutinou, se ovšem záhy změnilo v pořádnou výzvu. Při doručení jsem s hrůzou zjistil, že je poškozený. Náš příběh se tak mohl stát vaším, a jsem tu, abych vám poradil, jak postupovat.

V první řadě – nezoufejte! Ano, je to pěkná rána do klíně, když v důsledku transportu dojde k poškození našeho krásného nového nábytku. Ale rozhodně není příčina ke sklíčenosti. Naše zkušenosti nám ukazují, že situace se dá napravit.

Jak tedy postupovat? V první chvíli se snažte zachovat klid. Vezměte si několik hlubokých nádechů a promyslete si svůj další krok. Zkontrolujte rozsah škod a podívejte se, jestli se jedná o kosmetické poškození nebo o vážné poškození konstrukce.

Bez ohledu na to, jaké je poškození, musíme to nahlásit prodejci. Ujistěte se, že jste připraven a máte k dispozici všechny potřebné informace – číslo objednávky, datum doručení a fotografie poškození.

Naše zkušenosti nám poradily, abychom následně kontaktovali prodejce co nejdříve. Kontaktujeme AkčníSlevy.cz. Je možné, že budou požadovat další informace nebo doklady, takže je dobré být připraven.

Připomeňte jim, že jako spotřebitelé máme práva a že očekáváme, že budou dodrženy. V případě poškození zboží při doručení máme právo na náhradu škody.

Následně je třeba se rozhodnout, zda chceme náhradu nebo opravu. Pokud je poškození menší, mohou nám nabídnout opravu. Ale pokud je to nevhodné nebo nerealistické, měli bychom požadovat nový kus nábytku.

Mějte na paměti, že společnost může naše reklamace odmítnout. Ale neznamená to konec. V takovém případě se obraťte na nadřízený orgán nebo spotřebitelskou organizaci, která vám může poskytnout další radu a podporu.

Co jsme se z toho tedy naučili? Když nám dojde poškozený nábytek, je důležité zůstat klidný a systematicky postupovat. Nahlásit prodejci, poskytnout jim všechny potřebné informace a nenechat se odradit, pokud se setkáme s odpor. A co je nejdůležitější – nezapomínejme na naše práva jako spotřebitelé! Na konci dne jde přeci jen o naši spokojenost a naše peníze.

×

    Sdílení