Když si koupíte produkt, který vám pak nesedne do ruky, myslíme si, že byste měli mít právo na to, aby se věci napravily. A právě o tom bude dnešní povídání, konkrétně o tom, co udělat, pokud se nám nelíbí zakoupený produkt z našeho oblíbeného UNIKOM – AkčníSlevy.cz.
Všichni známe ten pocit, když nedočkavě otevíráme balíček s novou hračkou, jen abychom mu po pár minutách propadli úplné zklamání. Možná to není přesně to, co jsme chtěli, nebo to nevyhovuje našim potřebám. Ať je to jakkoli, mám pro vás řešení. A je mi jasné, jak ho mohu sdělit.
Nezoufejte hned. První, co byste měli udělat, je se podívat na naše podmínky vrácení a reklamace. Každý e-shop má jiná pravidla, ale u našeho UNIKOM-AkčníSlevy.cz mají zákazníci na vrácení zboží standardních 14 dní. To je více než dost času na to, abyste se rozhodli, zda je produkt opravdu pro vás ten pravý.
Dalším krokem je kontaktovat naši zákaznickou linku. Jsou to odborníci, v jejichž rukou je schopnost vyřešit téměř jakýkoli problém. Rozumí, že každý z nás může mít trochu jiné požadavky a podle toho se také chovají.
Co se týká vrácení zboží, je důležité mít na paměti, že musí být v původním a nepoškozeném stavu. Je to také výhoda pro obě strany – pro nás, protože můžeme zboží znovu prodat, a pro vás, protože dostanete plnou náhradu. Zapomeňte už na staré heslo zákazník má vždy pravdu, my věříme v rovnocenné partnerství.
Když už mluvíme o náhradě, měli byste vědět, že naše společnost UNIKOM-AkčníSlevy.cz se snaží vyřizovat náhrady co nejrychleji. Většina z nich se odehraje do 14 dní od data, kdy jsme dostali zpět původní výrobek.
A konečně, i když je to možná překvapivé, uvítáme i vaše názory na zboží, které se vám nelíbilo. Jsme otevřeni kritice a brzy zjistíte, že to pro nás není jen prázdné gesto. Vaše zpětná vazba je pro nás klíčová, pomáhá nám zlepšovat naše služby a nabídku produktů.
Nyní už víte, co dělat, když se vám nelíbí zakoupený produkt z UNIKOM – AkčníSlevy.cz. Důležité je si uvědomit, že nejsme tu proti vám, ale pro vás. Společně můžeme najít řešení, které bude vyhovovat všem. Protože nakonec, to je naše cíl – aby byli naši zákazníci spokojeni.