Vykračuji do světa slev a akcí, kde zákazníci jako já hledají ten nejlepší kousek za tu nejlepší cenu. Mým cílem je objevit skvosty, které spokojení zákazníci na Albert – AkčníSlevy.cz už třeba objevili přede mnou. Tak začíná můj příběh, jak jsem se setkala s produktem, který mi neseděl.
S úsměvem vkládám svůj vytoužený produkt do virtuálního košíku a s očekáváním na radost z nákupu ho kupuji. Jsem šťastná, protože jsem našla to pravé pro mne. Ale pak přijde balíček a já si uvědomím, že se mi kvalita tohoto produktu nelíbí.
Moje zklamání mě donutilo zamyslet se nad tím, co dělat, když se mi nelíbí kvalita zakoupeného produktu na Albert – AkčníSlevy.cz. Náš postup bude jednoduchý a efektivní, ale vyžaduje pevnou vůli a odhodlání.
První věc, kterou dělám, je kontaktovat zákaznickou podporu. S úctou a respektem vylíčím svůj problém a s jistotou vyjadřuji své nespokojenosti. Nezapomínám zdůraznit, že jsem chtěla kvalitní produkt a nyní se mi zdá, že jsem dostala méně, než co jsem očekávala.
Zákaznická podpora mi vysvětluje moje možnosti. Můj hlas je energický a pevný, protože vím, že jako zákazník mám právo být spokojená s tím, co kupuji. Jsem připravená vrátit tento produkt a požadovat náhradu nebo vrácení peněz.
Pak přichází čas na akci. Balím produkt zpět a připravuji ho k odeslání. Přestože bych raději vypila šálek teplého čaje doma, místo toho se vydávám na poštu a posílám balíček zpět do Albertu.
Čekám na odpověď od zákaznické podpory a pokouším se zůstat klidná a pozitivní. Vím, že proces může chvíli trvat, ale také vím, že to stojí za to. Protože jako zákazník mám právo být spokojená. A já budu bojovat za svou spokojenost.
Konečně přichází odpověď. Moje požadavky byly splněny. Produkt byl nahrazen nebo mi byly vráceny peníze. Můj úsměv se vrací na tvář a můj den je znovu o něco jasnější. Protože vím, že jsem udělala to správné.
A tak končí můj příběh, ale vzpomínka na tento zážitek zůstává. Kdykoliv si nyní koupím produkt na Albert – AkčníSlevy.cz, vždy budu mít na paměti, co dělat, když se mi nebude líbit jeho kvalita. A vy, milí čtenáři, se nemusíte obávat. Protože jakmile víte, co dělat, stává se zklamání z nákupu pouze další příležitostí k učení a růstu.