Co dělat, když nejsem spokojený se zpracováním mé objednávky v Cewe Fotolab na AkčníSlevy.cz?

Není lepší pocit, než když, pln očekávání, otevírám balíček, v němž by měla být moje dlouho očekávaná objednávka z Cewe Fotolab. Představuji si, jak se mé krásné fotografie z nezapomenutelných prázdnin lesknou na papíru vysoce kvalitní tisku a jak budou zdobit stěny mého domova.

Avšak tentokrát, to bylo jiné. Vyňal jsem z balíčku fotografie, které měly připomínat radostné chvíle, ale místo toho se na mě vysmívaly bledými barvami a rozostřenými obrysy. Černá byla spíše šedá a bílá více jako špinavá béžová. Tento pohled mě znechutil, byl jsem rozhořčen. Ale co teď? Co dělat, když jsem nespokojen s kvalitou fotografií, které jsem objednal na AkčníSlevy.cz?

Jednoduché. Musím se ozvat. Nespoléhat na to, že problém jednoduše odejde nebo se vyřeší sám. Takže vezmu telefon a začínám hledat kontakty. Nejdříve jsem kontaktovany Cewe Fotolab, tam mi bylo jasně sděleno, že reklamace musím uplatnit tam, kde jsem produkt zakoupil, tedy na AkčníSlevy.cz.

Nejprve jsem přemýšlel, zda bych měl psát email, ale nakonec se rozhoduji pro rychlejší variantu – telefonát. Po chvíli hledání nacházím kontaktní číslo a volám. Snažím se zachovat klid a zdvořilost, protože vím, že osoba na druhé straně není ta, kdo za mé nespokojenost může.

Vysvětluji svůj problém a požaduji vrácení peněz, nebo alespoň výměnu za nový tisk. Na druhé straně je slyšet pochopení a slib rychlého řešení mého problému. Je mi sděleno, že mám zaslat fotografie zpět a po ověření mé reklamace budou peníze vráceny nebo bude proveden nový tisk. Cítím úlevu, protože vím, že můj problém bude brzy vyřešen.

Ale není to konec. Musím si pamatovat na to, abych příště, než objednám další fotografie, zkontroloval hodnocení a zkušenosti ostatních zákazníků. Musím se taky ujistit, že mám správně nastavený tisk na svém počítači a moje fotografie jsou nejvyšší kvality. A taky, vždy musím mít na paměti, že pokud něco není tak, jak by mělo být, je nezbytné se ozvat a požadovat řešení.

Takže přátelé, pokud se někdy setkáte se stejnou situací, neváhejte. Ozvěte se, vyžádejte si spravedlnost. Vy jste zákazník a vaše spokojenost je na prvním místě. Nikdy nenechávejte věci tak, jak jsou, když vás nespokojí. Ať už jde o špatný tisk fotografií, špatnou obsluhu v restauraci nebo špatný výrobek, který jste si koupili. Vždycky bojujte za to, aby byly věci správně.

×

    Sdílení