Co dělat, když mi nevyhovuje kvalita zboží zakoupeného na COOP – AkčníSlevy.cz?

Jedna skvělá věc na nákupu online je ta, že máte právo vrátit to, co jste koupili, pokud s tím nejste spokojeni. Ale co když mi nevyhovuje kvalita zboží, které jsem zakoupil na COOP – AkčníSlevy.cz? Není žádný důvod k panice. Doopravdy. Zde je přehled toho, co jsem udělal.

Když jsem objevil, že produkt, který jsem zakoupil, neodpovídá mým očekáváním, nezoufal jsem. Naše první kroky byly jednoduché. Hned jsem zkontroloval podmínky vrácení na webové stránce COOP – AkčníSlevy.cz a ověřil jsem si, zda je můj nákup stále v rámci lhůty pro vrácení. Tu štěstí jsem měl.

Potom jsem se zaměřil na sběr všech potřebných informací. Vrácení zboží není jen o tom poslat zpět produkt, ale také o poskytnutí důkazů o nákupu. Takže jsem našel svoji fakturu a údaje o platbě, protože to jsou důležité dokumenty, které podporují můj požadavek na vrácení.

Dalším krokem bylo kontaktovat zákaznickou podporu. V mém případě jsem se rozhodl napsat e-mail na adresu, kterou jsem našel na webové stránce COOP – AkčníSlevy.cz. Ve svém e-mailu jsem popsal svůj problém, poskytl všechny potřebné údaje a také jsem připojil kopii faktury a údaje o platbě.

Nependle jsem se strachem, že by mi odpověděli negativně. Místo toho jsem byl trpělivý a počkal si na odpověď od zákaznické podpory. Byl jsem mile překvapen, když mi velmi rychle odpověděli a sdělili mi další pokyny pro vrácení produktu.

Bez váhání jsem postupoval podle instrukcí, které mi dali. Balil jsem produkt pečlivě, abych se ujistil, že bude během dopravy chráněn. Poté jsem ho poslal na adresu, kterou mi sdělili.

Po odeslání balíku jsem se nezdráhal informovat zákaznickou podporu, že jsem produkt odeslal. Také jsem jim poskytl číslo zásilky, aby mohli sledovat její pohyb.

A pak? Pak už jsem jen čekal. Věděl jsem, že proces vrácení může trvat nějakou dobu, takže jsem si nedělal starosti. Místo toho jsem se soustředil na ostatní věci a nechal proces vrácení proběhnout.

Když mi nakonec přišel e-mail s potvrzením, že můj nákup byl vrácen a peníze mi budou vráceny, cítil jsem se úlevou. Bylo mi jasné, že jsem udělal správnou věc.

Takže když se zeptáte: Co dělat, když mi nevyhovuje kvalita zboží zakoupeného na COOP – AkčníSlevy.cz? Moje odpověď je jednoduchá. Postupujte podle pokynů, které jsem popsal výše, a budete mít své peníze zpět dříve, než si uvědomíte. A co je nejdůležitější – nezoufejte. Každý problém má řešení.

×

    Sdílení