Když jsem Jirka, obyčejný člověk jako vy a já, dělím se o svůj příběh. Nedávno jsem si udělal nákup na populární slevové stránce Trefa – AkčníSlevy.cz. Bylo to pohodlné a bez problémů, až do chvíle, kdy jsem zjistil, že mi nebyly připsány všechny body za mou nákup.
Na první pohled jsem byl zmatený. Ale brzy mi bylo jasné jak toto řešit. Na to, abychom mohli podniknout akci a vyřešit tento problém, je nutné dělat následující.
První krok je jednoduchý – nezoufejme! Může se jednat o technickou chybu nebo dokonce o zpoždění v systému. Je třeba si uvědomit, že tyto věci se stávají a naše první reakce by měla být klid a trpělivost.
Druhý krok nás ujišťuje o naší situaci. Musíme zkontrolovat svůj účet a zjistit, zda jsme splnili všechny podmínky pro získání bodů. To znamená, zda byl náš nákup opravdu zaplacen, zda nebyly splněné všechny podmínky akce a zda nebylo dosaženo maximálního limitu bodů.
Třetí krok nás vyzývá, abychom byli aktivní. Pokud jsme si jisti, že jsme udělali vše správně a body nám stále nebyly připsány, je čas kontaktovat zákaznickou podporu. Klíčem je být jasný a konkrétní ve svých požadavcích.
Čtvrtý krok nás posiluje. Když se setkáme s problémem, je naše odpovědnost trvat na tom, abychom byli spravedlivě odškodněni. To neznamená, že bychom měli být nepřátelští nebo agresivní – naopak, stále platí zlaté pravidlo slušnosti. Ale neměli bychom také umožnit, aby naše práva byla ignorována.
Pátý a poslední krok nám připomíná, že každá zkušenost, dobrá nebo špatná, je příležitostí k učení. Pokud tato situace vyvolává frustraci, měli bychom ji použít jako připomenutí, že bychom měli věnovat více pozornosti detailům při nákupu online.
A tak, moji přátelé, takto bychom měli postupovat, když nám nebyly připsány body za nákup na Trefa – AkčníSlevy.cz. Vždy pamatujte, že i přes všechny ty online nákupy a slevy, nejvíce ceněným předmětem je náš klid a spokojenost. A teď už víme, jak si ho udržet, i když se nám nedaří získat naše body.