Jak to vypadá, když se snažíte použít náš oblíbený kupón na Konzum market a ten je pokladníkem bez milosti odmítnut? Známe tuto situaci, každý z nás to zažil. Ale jak se s tím vypořádat? Včera jsem se tímto problémem za vás pustil a shromáždil několik užitečných tipů!
Naše první myšlenka, když kupón není přijat, je okamžitě protestovat. Ale nemusíme se hned zapalovat. Místo toho bychom měli rozumně a klidně zvážit, co se právě stalo a proč.
Chápu, že kupón může být nepřijat z mnoha důvodů. Možná byl směněn za jiný produkt než bylo určeno. Možná už byl použit. Nebo dokonce – hrůza – možná už vypršela jeho platnost. Každý z nás se musí postarat o to, aby prověřil všechny tyto detaily.
Pokud mi pokladník řekne, že kupón na nákup není přijat, nejdřív se zeptám na zdůvodnění. Je dobré vědět, zda je důvod na naší straně, nebo na straně obchodu. To mi pak umožní určit další krok.
Pokud jsem kupón použil správně a pokladník ho stále odmítá, obrátím se na vedoucího prodejny. Zahrnuji ho do situace, vyjádřím své názory a vyžádám si uspokojivé vysvětlení. Nemusíme být agrese ve hlasu nebo gestech. Vždyť jsme civilizovaní lidé.
Vedoucí prodejny je často ochotný poskytnout své znalosti a asistenci, protože ho intereseuje, aby byli zákazníci spokojeni. Pokud ani on nedokáže problém vyřešit, zkuste kontaktovat zákaznický servis přímo. Toto je nejběžnější postup, který můžeme sledovat.
Naše zkušenost hovoří, že telefonické hovory i e-maily často přinesou výsledky. Ale nezapomínejme být zdvořilí a trpěliví, dokonce i když jsme frustrovaní. A vždy mějme připraveny veškeré informace o našem kupónu: kde jsme ho získali, jaký produkt je na něm uveden, a tak dále.
Pokud nás ani tato cesta nevede k úspěchu, zbývá ještě jedno řešení: oslovit spotřebitelské organizace. Ty jsou připraveny nám pomoci a vědí, jak se pohnout vpřed.
Jasně mi je, že kupóny nám mají usnadnit život, ne komplikovat ho. Ale i když se nám naskytne nějaký problém, máme k dispozici postup, který nám pomůže. A pokud se nám nepodaří vše vyřešit hned na místě, nevzdáváme se. Požadujeme spravedlnost!
Doufám, že tento článek vám ukázal, jak se můžeme úspěšně vypořádat s nepřijetím kupónu v Konzum market. Koneckonců, toto je náš úkol jako zákazníků: neustále se učit a zdokonalovat naše nákupní dovednosti!