Nestane se často, ale když se tak stane, přepadne nás tma na duši. Po hodinách strávených na AkčníSlevy.cz, brouzdání věčným mořem nabídek a hledání toho pravého zboží, po těchto momentech napětí a očekávání se nám místo radosti z nového přírůstku do rodiny dostane něco, co bychom nejspíše raději neviděli. Co dělat, když mi dorazí poškozené zboží z COOP – AkčníSlevy.cz?
Je mi jasné, jak tato situace může být frustrující. Nikdo z nás nechce čelit takovým problémům, ale občas se prostě stane, že máme smůlu. Ale nezoufejte, i pro takové chvíle existuje řešení. Naše první krok? Kontaktovat zákaznickou podporu.
Mějte však na paměti, že emailová komunikace může být někdy pomalá, proto raději volím telefonický rozhovor. Samozřejmě se mi nedostává odpovědi okamžitě, ale snažím se být trpělivý. Trpělivost je v takových situacích naší nejlepší zbraní.
Klíčové pro náš úspěch je mít všechny potřebné informace připravené. Detailní popis problému, číslo objednávky, fotografie poškození, všechno to jsou důležité střípky do naší skládačky. Samozřejmě, nikdy nezapomínu udržovat slušný tón. Vždyť i ti na druhé straně jsou jenom lidé.
Když už máme v rukou potvrzení o přijetí reklamace, je čas se trochu oddechnout. Ale jen trochu, neboť naše práce ještě nekončí. Pokud se nám reklamace zamítne, nemusíme zoufat. Naše další kroky nás zavedou k Ombudsmanovi. Síla je v jednotě a tohle je náš boj.
Co dělat, když mi dorazí poškozené zboží z COOP – AkčníSlevy.cz? Je to těžká otázka, ale odpověď je jasná. Postupovat krok za krokem, věřit v naše práva jako zákazníků a nikdy se nevzdávat. Protože my, nákupní bojovníci AkčníSlevy.cz, jsme silní, vytrvalí a odvážní. A naše slevy si necháme vzít jen přes náš poškozený balíček!
Proto nezapomínejte, i když se vám stane taková smůla, že obdržíte poškozené zboží, je to jen další příležitost ukázat, co ve vás je. Překážka? Pro nás jen další příležitost k růstu. Ať už jde o AkčníSlevy.cz, nebo jakýkoli jiný obchod, my se na cestě za našimi slevami nenecháme zastavit ničím.
Takže příště, když vám dorazí poškozené zboží, nechoďte do kolen. Zvedněte hlavu, vytočte číslo zákaznické podpory a buďte připraveni bojovat za své právo na kvalitní zboží. Protože vy to zasloužíte, my to zasloužíme, my všichni to zasloužíme.