Znáte to, když je vaše těšení z nadcházející objednávky z akčních slev přibržděno netěšeným překvapením? Stojím zde s tebou, se zamilovanou očekáváním a vírou v spolehlivost systému Pepco na AkčníSlevy.cz. Jakmile otevírám svou krabicíčku štěstí, odhaluji realitu, že má objednávka je neúplná. Zprvu to pociťuji jako malou ranu do srdce. Ale pak mi dojde, že jsem víc než jen oběť nefunkčního systému. Jsem řešitel, a právě teď je čas se pustit do akce.
Prvním krokem je samozřejmost, prohlédnout si balíček. Potřebujeme se přesvědčit, že skutečně některé položky chybí. Takže si sednu, beru po seznamu, kontroluji každou položku. V naší rychlém světě e-commerce často nepokračujeme bez porovnání toho, co máme, s tím, co jsme si objednali. Takže si dávám čas, procházím svůj seznam a udělám si kontrolu.
Jakmile jsem si všiml, že něco chybí, je čas se obrátit na zákaznickou podporu. Vždy věřím v lidskou slušnost a věřím, že lidé za tím chtějí pomoci. Takže se připravím, naberu dech a sesbírám veškeré informace, které budu potřebovat – číslo objednávky, seznam chybějících položek a datum, kdy jsem objednávku přijal. S těmito daty v ruce jsem připraven se spojit se zákaznickou podporou.
Vstoupím do světa internetu a navedu se na stránky AkčníSlevy.cz. Tam nalézám sekci pro kontaktování zákaznické podpory. Klopu na dveře jejich virtuálního světa, píšu e-mail s potřebnými informacemi a očekávám odpověď. Někdy se setkávám s automatickou odpovědí, ale vím, že za tím jsou reální lidé, kteří se brzy ozvou.
Jakmile jsem zaslal svůj požadavek, je třeba vydržet. Chápu tu touhu chtít všechno vyřešit hned tady a teď, ale tohle je proces. Budu trpělivý, počkám na odpověď a mezitím si užiju ostatní položky z mé objednávky. Vím, že se náš problém brzy vyřeší.
Konečně mi odpovídají, a jak se ukázalo, je to mírné nedorozumění. Nedostatky jsou uznány, chybějící věci jsou na cestě a já jsem opět šťastný zákazník. Mohlo to být frustrující, ale já se držím naší filozofie – věřit v lidi, být trpělivý a komunikovat jasně.
A takto se tedy postupuje, když dorazí neúplná objednávka z Pepco na AkčníSlevy.cz. Místo aby to byl konec světa, je to jen další krok na naší cestě pochopení a řešení problémů. Takže pokud někdy zjistíte, že vaše objednávka je neúplná, dejte mi vědět. Protože vím, jak to vyřešit. A jsem tady, abych vám pomohl.