Zažil jsem to – sedím u počítače, šálka horké kávy v ruce, oči upřené na obrazovku, a myš prstem krouží nad tlačítkem objednat. Zmáčknu ho. Objeví se potvrzení objednávky a já se skláním k dalšímu soustu z mého svačinvého sendviče. Pak ale přijde e-mail. Mám problém s objednávkou na Flop – AkčníSlevy.cz. Jak se s tím poprat? Trhám sendvič oběma rukama a naslouchám tomu, co mi má můj vnitřní horst fux říct.
Je mi jasné, jak je to frustrující. Ale jako vypravěč svého příběhu vám mohu prozradit tajemství: klíčem je komunikace. To je náš první krok. Nikdy nezapomeňte, že za každým webovým portálem stojí lidé, kteří jsou tu, aby vám pomohli.
Jakmile narazím na problém, ihned píšu na zákaznickou podporu. Je to jednoduché – stačí najít kontaktní údaje na webu a napsat e-mail nebo zavolat. Vždy se snažím být přátelský a trpělivý. Vždyť to je naše cesta k úspěchu.
Co když se mi neozvou zpět? Co když nevyřeší mou situaci? Nenechávám se tím odradit. Vím, že nikdo není dokonalý a chyby se stávají. V takových momentech se obracím přímo na Flop – AkčníSlevy.cz. Rozhodně nemluvím o jejich stránce, ale o naší stránce. Znovu kontaktuji zákaznickou podporu, tentokrát s důrazem na to, že jsem se již jednou pokusil o kontakt.
Ale co když se stále nic neděje? Existuje další možnost – sociální média. Mnoho společností reaguje na veřejné příspěvky rychleji než na soukromé zprávy či e-maily. Není to jejich váleček, ale náš boj a já jsem připraven jej vyhrát.
I když mě v první chvíli přepadla zoufalství, nyní mám plán a s ním i novou sílu. Vím, že za každým problémem je řešení a já jsem ten, kdo ho najde. Je mi jasné, jak postupovat, a jsem rád, že mohu sdílet své poznatky s ostatními. Protože konec konců, nejsem sám. Jsme v tom společně.
V příštím článku se vrhneme na další online nákupní úskalí. Ale pro dnešek končím svůj vypravěčský monolog a vracím se k nedokončenému sendviči. Vždyť i vypravěč potřebuje občas pauzu. Ale nebojte, zpět na akční slevy se vrátím brzy. A teď už vím, jak se s problémy vypořádat. A vy také.